با یاری پروردگار متعال و همراهی کارکنان ،گروه صنعتی پادیر  به عنوان یکی از تولید کنندگان محصولات ساختمانی از قبیل خرپای میلگردی ماشینی ، تیرچه های بتنی صنعتی  و تیرچه های فولادی با جان باز ، با هدف تامین و جلب رضایت مشتریان پای در راهی نهاده است که اعتلای امر تولید با صرفه های اقتصادی و کیفیت مطلوب را سرلوحه کار خود قرار داده ، لذا در راستای حصول این هدف ، تلاش خود را بر پایه بهبود مستمر در کلیه زمینه ها از طریق اجرای استانداردهای جهانی مدیریت کیفیت و الزامات مشتریان بنا نهاده است .

این خط مشی به منزله چارچوبی برای رسیدن به اهداف زیر است :

مشتری گرایی : اطلاع کامل از نظرات و خواسته های مشتریان (کارفرمایان) و در نظر گرفتن آنها در راستای بالا بردن میزان رضایت مشتریان.

بهره وری : بهبود مستمر و بازنگری مداوم در کلیۀ فعالیت های شرکت، بالا بردن کیفیت خدمات ، کاهش مدت زمان تحویل محصولات از زمان سفارش تا تحویل.

گسترش بازارهای هدف : افزایش تعداد ی و ریالی قراردادها ، رشد ریالی درآمد سالیانه ، حضور فعال در بازارهای داخلی .

توسعه منابع انسانی : افزایش توان نیروی انسانی از طریق برقراری سیستم آموزش و بالا بردن مهارت های علمی و عملی پرسنل سازمان، ایجاد انگیزش و فضای سرشار از صمیمیت، اعتماد متقابل کارکنان ، بالا بردن روحیه کار تیمی و بالابردن سطح رفاه پرسنل شرکت.

کلیۀ پرسنل سازمان، خود را مسؤل و متعهد به حفظ نظام مدیریت کیفیت و تلاش در جهت بهبود مستمر آن می دانند .

نماینده مدیریت نیز مسؤل نظارت بر حسن اجراء نظام مدیریت کیفیت و ارائه گزارشات در خصوص تحقق اهداف فوق می باشد .

 

مدیرعامل